♠♥ خوش اومدید ♠♥


by : x-themes

 تصاویر زیباسازی ، كد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچك دات نت www.pichak.net

تصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar22.com

به وبلاگ من و تو خوش اومدید.

 

امید وارم از مطالب خوشتون بیاد. نظـــــر یادتون نره

 

                    *اکبر*         



نظرات شما عزیزان:

مجید
ساعت10:42---10 خرداد 1392
پروردگارا از عشق امروزمان چیزی برای فردایمان باقی بگذار....
به اندازه یک نگاه...
به اندازه یک لبخند....
تا به یاد داشته باشیم که روزی عاشق هم بودیم


مهران
ساعت10:41---10 خرداد 1392
دل، ماهی خسته‌ای که در تور افتاد
در چاله عجب نیست اگر کور افتاد
از عشق چه خیر غیر ناکامی دید؟
بر چاک چه جز وصله‌ی ناجور افتاد؟
از اصل خودش دور شد و بالا رفت
این بود که فواره‌ی مغرور افتاد
بسیار به غیر او دلم شد نزدیک
تا از غم عشق او کمی دور افتاد
بسیار به صخره‌ها سرش را دریا
کوبید بیفتد از سرش شور، افتاد؟
من با غم او از خود او دوست‌ترم
او با غم من از خود من دور افتاد!
با اینهمه راضی‌ست نشابوری که
از چنگ مغول به چنگ تیمور افتاد


محسن
ساعت10:40---10 خرداد 1392
درین محاکمه تفهیم اتهام ام کن
سپس به بوسه ی کارآمدی تمام ام کن

اگرچه تیغ زمانه نکرد آرام ام،
تو با سیاست ابروی خویش رام ام کن

به اشتیاق تو جمعیتی ست در دل من
بگیر تنگ در آغوش و قتل عام ام کن

شهید نیستم اما تو کوچه ی خود را
به پاس این همه سرگشتگی به نام ام کن

شراب کهنه چرا؟ خون تازه آوردم...
اگر که باب دلت نیستم حرام ام کن

لبم به جان نرسید و رسید جان به لبم
تو مرحمت کن و با بوسه ای تمام ام کن


هیچکس
ساعت10:38---10 خرداد 1392
سلام بروی ماهت عزیزم وبلاگ نویسیت خوبه ممنون از کار قشنگت.................

امیر
ساعت10:36---10 خرداد 1392
سلام عزیز وبلاگت واقعا خوب بود ممنون

حسین
ساعت10:36---10 خرداد 1392
سلام داداش وبلاگت خیلی قشنگ بود مر30

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 9 خرداد 1392برچسب:, 12:19 |- ♥اکبر♥ -|

ϰ-†нêmê§